Hej
Håber jeg har placeret tråden rigtigt.
Har letbetong mellem etagerne hjemme og overvejer downlights.
I stedet for at bygge loftet ned på etage 1 for downlights overvejer jeg at fræse/hamre for rør og dåser.
Hvor sikkert er dette? Er der en chance for, at det sprækker og bryder sammen?
Mellemblaget ser ret tykt ud, og det er plader, der går fra væg til væg.