Sætter 28x70 i loft cc30 på et betonloft.
De sidste rækker har jeg et skab som ikke går hele vejen op til loftet, men skabet er højt nok til at jeg ikke kan komme til med slagboremaskinen...

Dette resulterer i at jeg skal sætte den første række med skruer ca. 35 cm inde på glesen.

Når jeg trykker på glesen svajer den lidt, men jeg tænker det måske ordner sig når gipspladen kommer op?

Hvad tror I, er jeg nødt til at flytte skabet, eller klarer jeg mig?

Se billede for præcisering. Sort svarer til der, hvor jeg ikke kan komme til at fastgøre glesen ca. 35 cm.

• Illustration af trækonstruktion med gipsplade og sorte linjer, der viser områder, hvor det er svært at fastgøre materialer på betonloft.
Walle85
Kan du ikke bore lidt større huller i "loftet" på garderoben, så du kan få adgang til at bore i loftet? Det vil næppe kunne ses eller forstyrre, hvis det er et klædeskab med en dør, der er lukket 99% af tiden. Men det er svært at sige uden at vide, hvordan klædeskabet ser ud..

Walle85 Walle85 sagde:
Kan du ikke bore lidt større huller i "loftet" på garderoben, så du kan komme til at bore i loftet? Det vil nok næppe være synligt eller forstyrrende, hvis det er et klædeskab med en dør, der er lukket 99% af tiden. Men svært at sige uden at vide, hvordan garderoben ser ud..
Hmm, ja det er jo en måde

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.