Vil sætte hylder og billeder op i lejligheden, har hjulpet en nabo med at renovere og rive lidt ned og så, at væggene er lavet af en slags leca og derefter den letteste beton, der findes, minder om kinesisk "tofu dreg".
Har tidligere forsøgt med plugs, men hullerne bliver bare større eller synker ned og bliver et aflangt hul til sidst.
Har overvejet at prøve at bore op og fylde med ankermasse for derefter at bore og bruge skrue?
Nogen der ved, hvad man skal gøre med disse pissvægge?
Har tidligere forsøgt med plugs, men hullerne bliver bare større eller synker ned og bliver et aflangt hul til sidst.
Har overvejet at prøve at bore op og fylde med ankermasse for derefter at bore og bruge skrue?
Nogen der ved, hvad man skal gøre med disse pissvægge?
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 214 indlæg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48,214 indlæg
Er det plugs til netop letbeton, du har brugt? Se her: https://www.hornbach.se/projekt/valja-plugg/
BirgitS sagde:
BirgitS sagde:
Ved ikke hvorfor min tekst ikke kom i svaret.
Men ja, har prøvet plugger af alle slags men de gør absolut ingen nytte, de falder ud fordi væggen bare smuldrer med tiden, ingen naboer har heller fundet en løsning, alt der sættes op falder bare med tiden.
Men ja, har prøvet plugger af alle slags men de gør absolut ingen nytte, de falder ud fordi væggen bare smuldrer med tiden, ingen naboer har heller fundet en løsning, alt der sættes op falder bare med tiden.
Altvidende
· Härifrån
· 789 indlæg
I en lejlighed jeg boede i tidligere, havde jeg samme bekymring, jeg støvsugede hullet og fyldte lidt Casco husfix i hullet og trykkede pluggen i det.
Når det var tørt, sad plug og skrue som bjerg.
Edit: Det hus vi boede i var bygget i 1949
Når det var tørt, sad plug og skrue som bjerg.
Edit: Det hus vi boede i var bygget i 1949
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 214 indlæg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48,214 indlæg
Det er vel mørtel mellem blokkene. Det plejer at være uhensigtsmæssigt at forsøge at fastgøre noget i mørtlen. Derimod burde det være muligt at sætte noget op i lecablokkene (hvis det er det).F famrpk sagde:
Klik her for at svare