Skal sænke loftet i hallen og sætte spotlys i. Tænkte at lave en ramme rundt om hallen af 45mm stålregler og derefter lægge 2x2 i træ tværs over hallen for at fastgøre gipsen i. Det burde vel blive ret godt? Hallen er ca. 1300x3200mm.

Tænkte at bruge spigplugs for at fastgøre stålreglerne til væggen, hvilken dimension er passende og hvilken afstand skal jeg bruge mellem dem?
Behøver man 30cc i loftet, eller kan man have lidt mere afstand mellem reglerne?

Har et lille problem med, hvordan jeg skal gøre på en af væggene, der er kun ca. 1700mm væg at fastgøre i, derefter hænger reglen i luften. Skal jeg fastgøre det resterende stykke i loftet? Eller hvordan gør man?

Hvor meget skal du sænke loftet?
Hvordan mener du, at reglen vil hænge i luften?

Har ikke besluttet mig om jeg skal have LED eller halogen så 5cm eller 10cm sænkning.

Sender med et billede så I kan se. Det indbyggede skab flugter ikke med væggen i gangen, de differerer med ca. 5-6cm. Så hvis man fastgør reglen i væggen i gangen, så er der jo intet at fastgøre i der, hvor skabet er. Skal jeg bruge LED og kun sænker 5cm kan jeg jo bolte op i loftet, men med halogen bliver det sværere.

• Loftet med to lamper og en hvid væg. Der ses en dør øverst på billedet, og væggen passer ikke præcist med en pladbygget struktur.
Virker det at fastgøre en regel i loftet og skrue den næste i den? Hvis du skal sænke 10 cm.

Skal jeg sænke 10 cm, så vil de jo ikke fungere som jeg havde tænkt mig. Iofs måske man kan lægge en klods mellem garderoben og reglen og skrue reglen i garderoben i stedet?

Ja mener at fastgøre den første i loftet og så skrue den næste op i den. 45mm+45mm.

S
hvorfor ikke gøre det i virkeligheden. et nedhængt loft?
metalregler og fastgøre regler med hulbånd i loftet

Er de nok med 6x80mm spånsøm at fæstne 2x2" med?

Nedhængt loft siger du, har du et billede at vise for hvordan de ser ud og hvordan man gør?

Her har du et antal forskellige lösningar. Loftsystem 2 og det, der kaldes CD, er nedhængt. CD-2 er det, du i så fald skal bruge. Der findes nogle instruktionsfilm her.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.