Skal sænke et loft med ca. 50 cm, hvad er egentlig bedst; træregler eller stålregler.
Rummet er ikke så stort, ca. 1.80 * 1.80. Tanken er vel, at der skal i nogle spots og andet tingeltangel, det skal blive et badeværelse af det hele efterhånden.

har du meget højt til loftet, når du skal sænke loftet en halv meter??..jeg har brugt træreglar, men det er nok hugget som stucket.
/
M

har ca 3 meter i lofthøjde nu, så det føles som om jeg har lidt at tage af
men hvis man bruger træreglar, er det nok med 45*70, eller skal man bruge 45*90? Det er jo ikke noget videre større spænd, og jeg tvivler på, at jeg vil kravle rundt eller opbevare noget i det rum.
tænkte at sætte reglarne cc45 eller noget

skal du trække ventilation eller hvad er grunden til at sænke så meget? personligt synes jeg det er charmerende med høj lofthøjde, men det er også praktisk at sænke, så man kan trække el og ventilation indenfor og slippe for synlig installation

Er det ikke større, så er det nok med en regel på hver modsatte væg. Derefter en 45x70 på midten og eventuelt et spikbånd på midten af den op til det gamle tag. Lægte derefter med 22x70 eller 28x70 cc 600 eller 300 ? afhængig af hvad du skal sætte for plader.

Mester det var et strålende forslag tak kommer til at gøre sådan

Anledningen til loftsænkningen er, at det sparer jo nogle kroner i tætlags etc plus at man ikke behøver bekymre sig lige så meget, når man monterer ind spots

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.