Har i øjeblikket tre rum ved siden af hinanden og overvejer at gøre dem til to større.
Ifølge tegningen er der en støttemur, som sandsynligvis går mellem to af rummene. Kan man rive resten af væggen ned og lade støttemuren blive?
Eller er jeg helt på afveje?