Hej.

Min samlever og jeg renoverer stuen i vores gamle tømmerhus. Vi har fjernet det gamle og slidte klikgulv for at få frem det gamle og fine trægulv.

Vi har også fjernet en del af væggen for at se, hvad der var bagved. Der fandt vi resterne af tømmermuren, som var en del af skunken, der fandtes der før.

Jeg undrer mig over, om den tidligere ejer har efterladt en del af tømmermuren af en grund, eller om det er muligt at fjerne resterne af tømmermuren, der stikker ud fra ydervæggen? Mange af tømmerstokkene sidder ret løst, og den nederste hviler ikke på noget.

• Eksponeret tømmerstolpe i et hvidt rum med trægulv. Rester af timbervæg vises, omgivet af byggematerialer og værktøj på gulvet.
  • Gammel timmervæg med slidte træbjælker og rester af blomsteret tapet på kanten.
  • Gammel tømmervæg eksponeret med løse træstykker og savsmuld på gulvet, delvis dække af tapet i renoveret rum.
  • Gammel tømmervæg i renoveret stue; træplanker med sprækker og ujævnheder, delvist skjult bag hvidt lofts- og vægpanel.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.