Vi er begyndt at projektere på renoveringen af køkken/stue.
Vi har et 40/50'er hus, som vi gerne vil have en mere åben planløsning på.
Uanset hvordan jeg tegner vægge om og flytter og vender på hvordan køkkenet skal være, synes jeg, at skorstenen er i vejen.
Kan den rives ned fra mellemplanet, hvor køkkenet skal være, og bare lukkes af i gulv og loft og lade den blive i kælderen og på overetagen og derefter er problemet løst?
Eller styrter huset sammen uden muren?
Vi får indført fjernvarme, så brænde bliver aldrig aktuelt igen.
Eller skal man aldrig sige aldrig???
Taknemmelig for råd og tips!
/Markus :-/