Hej,

Jeg er i gang med at renovere et 2-plans rækkehus fra 1971. Huset indeholder en dobbeltgarage. Den ene plads er mindre end den anden, da ca. 2x2m i det ene hjørne er "stjålet" til WC & Garderobe tilgængelig fra hallen.

Jeg overvejer at rive WC'en og bygge en ny på det område, der bruges til garderobe i dag. På den måde kan jeg tilbageføre lidt plads til garagen. Den væg, der da skal rives for at give plads til garagen, er i letbeton (blåbeton muligvis?).

To overvejelser er dukket op.
1) Kan en væg af letbeton være bærende? Etagedækket er støbt i beton.
2) Den nye væg jeg bygger, skal den også være i letbeton eller tilsvarende? Findes der regler for, hvilken type væg der skal være mod garage? Hvor der kan være brandfarlige væsker og andet,
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.