Hej !

Vi overvejer at lave en åbning i ydervæggen for at få lys ind i en veranda. Åbningen skal være 6 m lang. Huset er i dobbeltmur med puds. Billedet viser den gamle veranda, som skal erstattes af en 6 m bred veranda i stedet med en åbning i ydervæggen på 5-6 m. Er dette muligt? Skal vi have søjler? Venligst svar så hurtigt som muligt, skal bestille vinduer på black friday tilbud.

Hus med hvidpudset facade og brun træveranda omgivet af grønne buske. Verandaen skal erstattes med en 6 m bred veranda. Plantegning af hus med forslag til en ny glasveranda og en 6 m åbning i ydervæggen fra selskabsrummet til orangeriet.

Det bliver billigere beregne hos konsulent først og så bestille vinduer selv om det så bliver på expensive monday priser :D

• Synes
Tjrex og 3 andre
  • Laddar…
R Rick. sagde:
Hej !

Vi funderar
God fundering! Det kan sikkert blive rigtig fint, men jeg ville nok ikke begynde med at bestille vinduer. I har måske brug for byggetilladelse? Som afhænger blandt andet af konstruktionsplaner. Hvor højt vil vinduespartiet blive, hvis I skal have en bjælke ovenover, der bærer taget. Og hvordan skal åbningen laves. Hvem skal gøre det osv.

Der ville jeg fortsætte mine overvejelser. Før køb af vinduer.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.