Er i gang med kælder og renovering af et rum.
Har fjernet alt gips fra ydervægge. Det der er tilbage er en indervæg. (De havde gips direkte på betonen).
Drænering på ydersiden vil blive udført inden for nogle år. Ikke specielt fugtigt der nu eller synlige fugtskader.
Er det nødvendigt at fjerne gipset på indervæggen også, eller ville I have undladt det?
Planen er at sætte stålregler & gipse, samt sætte skyggeliste og ventilerende gulvsokkel på ydervæg.
Overvejer om det er unødvendigt arbejde at rive indervæggen også.
Hvad ville I have gjort?