Hej! Ny på forummet, ved at det er byggahus men har set mange poste deres lejligheder også:)

Har købt en ejerlejlighed fra sent 50'er som jeg er ved at renovere. Da alt blev revet ud, var der et indbygget skab i soveværelset, som sad lidt for stramt. Så da kofoten var fremme for at fjerne skabet, revnede væggen ved siden af stuen og endte "lidt udenfor". Hele lejligheden er af beton, tror letbeton?! Væggen er stadig stabil, så intet der sidder løst, om man så siger.

Nu er mit spørgsmål, hvordan skal jeg gribe det an, er det bedst at rive ned og bygge nyt, eller kan det løses på en eller anden måde?

• Revnet væg i soveværelse, hvor pladsgarderobe blev fjernet. Viser brud og letbetonstruktur fra 50'erne. Spørgsmål om reparation eller genopbygning.
  • Væg i lejlighed med revner og beskadiget mursten efter fjernelse af indbygget garderobe; renoveringsprojekt i gang.
  • Revnet betonvæg i lejlighed fra 1950'erne efter fjernelse af garderobe. Tydelige murstenslag og løs tapet ved vægovergang.
  • Væg med revne og synlig beton, delvist beskadiget under renovering af lejlighed.
Du kan tage det der ned, og hvis du renser dem fra brug, kan du nok mure dem op igen.

• Synes
Hamp98
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.