Hej har begyndt et lille renoveringsprojekt hjemme i lejligheden da jeg har besluttet mig for at rive skabe osv.
efter jeg har revet ned lægter og ramme for skabene så har jeg fået massive huller i loft og væg. Så undrer jeg mig over, hvordan reparerer jeg disse med bedst resultat? har indkøbt reparationsspartel Ardex A828 og let håndspartel. Tips og råd værdsættes Mvh.