P
Har et badeværelse med enkelgips og vådrumstapet på væggene. Skruehullerne til håndklædeholderne er nu blevet lidt for store efter alle de våde tunge håndklæder, så noget må gøres. Jeg ville have brug for at presse noget ind i væggen, som man derefter kan bore i og sætte nye skrueplugge i, men problemet er, at alt, man presser i, nok bare vil falde ned i bunden af væggen. Overvejede om det går an at sprøjte fugeskum ind og derefter presse gips eller noget lignende ind. Er der nogen, der har haft lignende problemer?
 
Brug Mollyskrue så skal det nok løse sig. ;)
 
P
Desværre har nok størrelsen på hullerne allerede passeret det stadie, hvor det virker :'(
 
Køb et flot stykke træ f.eks. eg og olie det, så kan du fastgøre det på væggen med x antal plugs og skruer. Så fastgør du bare håndklædeholderen på det.

Tæt de nuværende huller med vådrumsspartel
Lad det hærde ordentligt
Køb et stykke eg eller noget andet flot træmateriale og olie eller mal det
Fastgør dette med x antal ordentlige skruer og plugs i væggen, anbefales også at supplere med monteringslim eller silikone for ordentlig fastgørelse
Monter håndklædeholderen.

En anden løsning tror jeg desværre ikke virker.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.