Brug gipsmørtel!
Let at arbejde med, og du kan påføre lag op til 6 cm på én gang.
Påfør ikke for tykt direkte, men fyld evt. huller og få det nogenlunde jævnt først, og læg derefter et jævnt lag.
Gipsmørtel er ekstremt svært at slibe, så hellere lidt for lidt og brug derefter almindelig spartelmasse for at få det glat og pænt. Er det en uisoleret ydervæg, kan det være en idé at bruge silikatmaling...
Let at arbejde med, og du kan påføre lag op til 6 cm på én gang.
Påfør ikke for tykt direkte, men fyld evt. huller og få det nogenlunde jævnt først, og læg derefter et jævnt lag.
Gipsmørtel er ekstremt svært at slibe, så hellere lidt for lidt og brug derefter almindelig spartelmasse for at få det glat og pænt. Er det en uisoleret ydervæg, kan det være en idé at bruge silikatmaling...
Klik her for at svare


