Vores hus har haft smedejernsgitre for alle vinduer, og det har resulteret i sorte striber på mexiteglen.
Har nogen tips om der findes et godt middel at bruge for at få det væk? Jeg vil også gerne have fugerne til at se lidt friskere ud. De er ret "sodede".
Højtryk og rod børste virker ikke. Det bliver kun lidt bedre i fugerne.
Kan man bruge højtrykssprøjte? Den jeg har er ret svag.
Har nogen tips om der findes et godt middel at bruge for at få det væk? Jeg vil også gerne have fugerne til at se lidt friskere ud. De er ret "sodede".
Højtryk og rod børste virker ikke. Det bliver kun lidt bedre i fugerne.
Kan man bruge højtrykssprøjte? Den jeg har er ret svag.
Mexitegel er næsten umuligt at få rent. Du kan få det renere men aldrig lige så rent som det engang var. Jeg har en kamin der er muret i hvidt mexitegel med hvide fuger og for at få fjernet gammelt sod fra den måtte jeg slæbe hjem et ordentligt damptryk og gå over den med. Det blev bedre men det sjaskede er ikke væk, og det var alligevel en damptryk i 40 000 kroners klassen som jeg brugte så der var ikke noget galt med udstyret. Sejt var det også, mindste smule man sjuskede så blev det stribet.
Altvidende
· Härifrån
· 789 indlæg
Jeg har samme problem ...bare inde i garagen :x så højtryksrenseren kan ikke testes.
Lidt desperat prøvede jeg at tage lidt malervask på en klud og gnubbede, indtil kluden gik i stykker på en sten, den blev selvfølgelig bedre, men klud-kontoen bliver dyr, hvis jeg skulle fortsætte.
Så jeg er også interesseret, hvis nogen har gode tips!!
Lidt desperat prøvede jeg at tage lidt malervask på en klud og gnubbede, indtil kluden gik i stykker på en sten, den blev selvfølgelig bedre, men klud-kontoen bliver dyr, hvis jeg skulle fortsætte.
Så jeg er også interesseret, hvis nogen har gode tips!!
Altvidende
· Härifrån
· 789 indlæg
Klik her for at svare