Vi planlægger at renovere "lille toilet". Vi vil gerne slippe for det store element på væggen og skabe fornemmelsen af større plads. Vi har talt om gulvvarme i stedet. Kælderen nedenunder er opvarmet. Vi har vandbåret centralvarme med jordvarme. Hvad tænker I? Jeg vedhæfter et foto af toilettet i den nuværende tilstand og en tegning af gulvkonstruktionen. Jeg har ikke åbnet gulvet endnu, hvilket betyder, at jeg ikke er sikker på konstruktionen. Jeg har set i andre rum, at gulvet er bygget på 45x200 reglar. Tanken er at fjerne klinker, det støbte betonlag samt fyldmaterialet. Så jeg undrer: Er det ok at gå over til gulvvarme? I så fald hvilken gulvkonstruktion skal vi satse på? Lille badeværelse med toilet, vask, radiator på væggen og et rundt tæppe på klinkegulvet. Der er også en toiletbørste og en skraldespand. Tværsnitsdiagram over gulvkonstruktion i badeværelse med element og kold kælder, viser betonplade, fyldning, klinker og vandrør.

Meget arbejde for et lille toilet :=) Hvorfor ikke skifte radiatoren ud med en større model håndklædetørrer (vandbåren selvfølgelig) ?

• Haha
Vza
  • Laddar…
Altså vi renoverer ikke toilettet for at slippe for elementet. Vi vil ændre udseendet i toilettet, gøre toilettet større og derfor måske overgå til gulvvarme.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.