Hej.

Jeg har lige renoveret trappen, malede den hvid og lagde derefter laminat på trinene.
Men min sambo vil ikke have en trappenæse i aluminium, men en hvid træliste.
Og jeg ved ikke, hvilken liste man skal bruge. Findes der nogle specielle lister til det formål?
Den skal være forhåndsmalet hvid, hvis det findes?

Tak på forhånd.

Jeg gjorde præcis samme indgreb som dig sidste efterår med laminat på trinene. Anvendte dengang en liste, der lignede den KOW linker til som trappenos. For at beskytte listerne mod slid malede jeg dem med en slidstærk Jotun Lady maling. Det har fungeret godt, og jeg kan ikke se noget direkte slid på trappen. Skulle det opstå og være irriterende, så må man jo simpelthen bare forstærke med mere maling :)

• Synes
Touchofred
  • Laddar…
Zlingo sagde:
Gjorde precis samme indgreb som dig i efteråret med laminat på trinene. Brugte da en liste, der lignede den KOW linker til som trappenæse. For at beskytte listerne mod slid malede jeg dem med en slidstærk jotun lady maling. Har fungeret godt og kan ikke se noget direkte slid på trappen. Skulle det opstå og være irriterende, må man jo bare male over med mere maling :)
Tak for tipset! Finder kun lister, der er 43mm, den jeg vil have, skal være 50mm. Ellers vil den ikke dække hele fronten af trappen, det vil blive som en kant i nederste kant. Hvilket ikke bliver så pænt. :/

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.