Har et gulv, der skal være regelmæssigt og ventileret. For ikke at bygge for meget højde og få plads til ventilationen havde jeg tænkt mig 45x45 (lignende nivell). Jeg har svært ved at finde reglar i 45x45, som er C24 klassificeret; vil C14 fungere med tætte støtteplader/kiler (c/c 350)?

Fairlane
Om det virker eller ej ved jeg ikke, men forstår jeg dig rigtigt, at du skal have træregel mod pladen? Det er vel halvdelen af pointen at komme væk fra det?

Nivell kan vel bygge så lidt som 15 mm, så fra det aspekt er det jo også en tvivlsom grund. Dog bliver din løsning måske billigere.

En anden tanke, der spontant slår mig, er om du får et godt flow med hele ribber liggende mod plade og undergulv.

Jeg misforstår måske noget.

Nej da, tanken er at bygge op med forstærkede vinkelbeslag / limede plastkiler.

Hvis det kan hjælpe din løsning, kan du først lægge et lag plast-garage/balkonggulv, så får du din luftspalte, som du derefter kan ventilere. Så kan du lægge parket eller valgfrit overfladelag derefter og har en konstruktion, der bygger minimalt i højde.

Gulvet er desværre meget ujævnt, har tidligere været opklodset på nedstøbte reglar.
Tak alligevel!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.