Boaseringen i køkkenet skal væk! Spørgsmålet er, hvordan man lapper væggen bagefter? Skruer man reparationsgips over hele væggen, dvs. både på væggen og boaseringen? Og hvordan gør man i så fald omkring dørkarmen, hvor gipset bygger på 6 mm?
Eller river man boaseringen ned og "reparerer" der med spånplade?
Eller river man både boaseringen og væggen/pladen over, for derefter at lægge reparationsgips på?