Boaseringen i køkkenet skal væk! Spørgsmålet er, hvordan man lapper væggen bagefter? Skruer man reparationsgips over hele væggen, dvs. både på væggen og boaseringen? Og hvordan gør man i så fald omkring dørkarmen, hvor gipset bygger på 6 mm?
Eller river man boaseringen ned og "reparerer" der med spånplade?
Eller river man både boaseringen og væggen/pladen over, for derefter at lægge reparationsgips på?
 
Et billede ville gøre det lettere at give et godt svar. Men rent spontant siger jeg fjern boaseringen og skru nye gipsplader på.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.