1,271 læst ·
4 svar
1k læst
4 svar
Råddent hegn/væg på verandaen hvordan løse?
Hej, vores hegn eller væg eller hvad det nu hedder mod naboen på vores terrasser er rådnet i bunden, før vi snakker med en tømrer ville det være godt at undersøge lidt, hvad man kan gøre, hvad der er bedst eller nemmest, jeg er selv inde på, at man kunne save det nederste af og sætte en bred liggende planke (orange linjer) på en eller anden måde, så behøver man kun at udskifte den i fremtiden, når den rådner. Min kone er tvivlsom over den idé, jeg tror, hun tænker på at udskifte hele væggen, men det lyder dyrt i mine ører, jeg overvejer også bare en hvid plade på en eller anden måde. Hvilke løsninger findes der? Jeg er ingen håndværker eller vant til at bo i hus, så vær søde. 
Tak, det lyder overkommeligt, men mener du, at pladen fastgøres bag plankerne? Jeg tror, eller er ret sikker på, at der sidder lignende brædder på bagsiden mod naboen, så det bliver lidt svært at fastgøre indvendigt ligesom...?J jonaserik sagde:
Så det er bare en væg med nogle reglar og panel på begge sider. kan gå at sicka plåten ind under på din side og sætte nogle skruer i trallen så den sidder fast. Du skal tjekke, hvor den nederste regel er, så du ikke saver for højt op og ikke får plåten ind under.
Klik her for at svare