Hej
Er der nogen, der har gode erfaringer med Ocab eller Aqademica alternativt et andet firma i Stockholmsområdet
til at hjælpe med at undersøge lugtproblemer og hvor det stammer fra?
Vi mærker af og til en lugt, som er svær at definere om det er skimmel, syllar eller noget andet.
hus fra 70'erne, plade på jord