Denne væg kan jo umuligt være bærende. De lodrette regler (pinde) sidder meget løst, der er tre "moduler," som kun er fastgjort med en søm foroven og en forneden.
Hvad tror I godtfolk, giv mig jeres tanker og ideer. På mandag kommer en ekspert i emnet og skal se på det.
Ingen overetage, paptag 6-7 graders hældning, bygget -64 i letbeton.