Hvad tror panelet om Q-wood, som vises nu i TV-reklame?
Er der nogen, der har set det i virkeligheden?
Det er jo unægteligt en god pris på den...hvad det nu var..:
Mere info på:
http://www.speab.com/2.html
Er der nogen, der har set det i virkeligheden?
Det er jo unægteligt en god pris på den...hvad det nu var..:
Mere info på:
http://www.speab.com/2.html
Meget interessant. Men hvad er planken lavet af? Plastik? Hvilken træsort? Det står ingen steder på hjemmesiden.
Helt klart er det træ, det er spørgsmålet om. Troligtvis noget fra regnskoven med tanke på, at det er certificeret af: Word Wildlife Fund. Dette ville i så fald indebære, at det ikke er skovrydning af skoven i spørgsmålet.
omkostningen ligger på 50:- løbende meter, terrassen er 95mm
så nu har du lidt at regne på.......
problemet er, at leverandøren kun vil levere hele pakker
(selvfølgelig uden at angive, hvor mange meter det præcis er) så man bør have god kontakt med sin trælast
for at se, om de vil tage hjem hele pakker og have dem på lager !
Merlin //
så nu har du lidt at regne på.......
problemet er, at leverandøren kun vil levere hele pakker
for at se, om de vil tage hjem hele pakker og have dem på lager !
Merlin //
Jeg så TV-reklamen igen nu, og det var 38 kr/m.KarlXII sagde:
Da jeg skrev ovenstående, havde jeg misforstået sagerne og fået det til 38 kr/kvm. :-[
Til mit forsvar kan jeg vel sige, at da jeg skrev det, vidste jeg ikke engang, om det var træ eller plast.
Uden tvivl en vis forskel... almindelig 95x28 koster vel omkring en tier per meter. Heja tryckt furu.
Har netop lagt S-trall fra Q-wood, det blev utrolig flot, og vi lagde det i midsommerweekenden 60 kvm
Hvis I synes det er dyrt, så er det nærmeste alternativ Teak for 180-200:- per løbende meter, vi betalte 38.- per løbende meter hos ekessiö i bromma inkl. hjemkørsel, ved nogen om det skal olieres og i så fald hvilken olie er god, der findes jo meget mange mærker at vælge imellem
Rosalinda Johnson
Hvis I synes det er dyrt, så er det nærmeste alternativ Teak for 180-200:- per løbende meter, vi betalte 38.- per løbende meter hos ekessiö i bromma inkl. hjemkørsel, ved nogen om det skal olieres og i så fald hvilken olie er god, der findes jo meget mange mærker at vælge imellem
Rosalinda Johnson
Så det hos Fredells för 38 kr per løbende meter. Er det 95 mm bredt plus en lille sprække så bliver det 380/m2 plus 5-10% spild.
Derudover kommer regler, pæle, kross, dug, beton, skruer, monteringsdetaljer, det vil nok lande omkring 470/m2 men flot er det, specielt hvis man sammenligner det med alle de grønne terrasser der findes
Derudover kommer regler, pæle, kross, dug, beton, skruer, monteringsdetaljer, det vil nok lande omkring 470/m2 men flot er det, specielt hvis man sammenligner det med alle de grønne terrasser der findes
Klik her for at svare