Halløj!

Jeg og min kone er i gang med at gøre et klædeskab pænt i vores gamle hus. Da vi fjernede gammel yderpanel, der sad i klædeskabet, viste dele af skorstenen sig, som ville have brug for lidt kærlighed, især fordi vi vil undgå at få gammelt mørtel til at falde ned.

Er det godt at købe almindelig mørtel og pudse efter, at man har børstet det løse væk? Eller hvordan ville I have gjort det?

Tak på forhånd!

• Garderobe med synlig mursten og afskallet puds, blå væg i baggrunden, delvist demonteret med byggeaffald på gulvet.
  • Murværk med eksponeret mursten og slidt mørtel i hjørnet af et rum. Blå og træbeklædning ved siden af. Små stykker mur og affald på gulvet.
  • Murværk i en garderobe med afskallet maling og eksponeret mursten, der kræver reparation. Træloft og lyseblå væg ses også.
A aforce sagde:
Hallå!

Jeg og min kone er i gang med at friske et skab op i vores gamle hus. Da vi fjernede gammelt yderpanel, som sad i skabet, viste det sig, at dele af skorstenen havde brug for lidt kærlighed, især fordi vi gerne vil undgå at gamle mørtel falder ned.

Er det okay at købe almindelig mørtel og pudse det op efter at have børstet det løse væk? Eller hvordan ville I have gjort?

Tak på forhånd!
Jeg ville bruge gypsum. Betydeligt nemmere at arbejde med, når man ikke er vant til det.

• Synes
aforce
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.