Halløj!
Jeg og min kone er i gang med at gøre et klædeskab pænt i vores gamle hus. Da vi fjernede gammel yderpanel, der sad i klædeskabet, viste dele af skorstenen sig, som ville have brug for lidt kærlighed, især fordi vi vil undgå at få gammelt mørtel til at falde ned.
Er det godt at købe almindelig mørtel og pudse efter, at man har børstet det løse væk? Eller hvordan ville I have gjort det?
Tak på forhånd!