Interessant.
Puds på cellplast har man set, men jeg overvejer også gips. Hvordan fastgør man armeringsnettet? Jeg antager, at det ikke er muligt at skyde klammer i gipsen?
Med lange klammer kan man jo fastgøre i træreglerne, men det bliver vel for glest?
På TV har jeg set, at man i USA lægger puds på krydsfiner, men det kan vel ikke være godt? Det bevæger sig jo. Måske er det ikke et problem i det tørre klima.