Hej.

Væggene som billederne viser er indendørs, de skal repareres og pudses om. Ventilationskanalen skal væk og hullet mures til.

Har overvejet om der måske er behov for pusnät pga gamle revner, tilmurede vinduer, elementniche mm.

Er der nogen venlig her som kender til dette og kan sige om net er nødvendigt og hvordan det i så fald skal monteres?

• Rødbrun murstensvæg indendørs med tydelige revner og flere ujævnheder, der skal repareres og pudses op ifølge beskrivelsen.
  • Indvendig murstensvæg med gamle reparationer og en synlig ventilationskanal, der skal fjernes. Væggen har revner og ujævnheder.
Claes Sörmland
Jeg tror ikke, det er nødvendigt, og tidligere ville man aldrig have sat det. Det sagt, ville nok typ alle håndværkere sætte net i dag. Hvem har råd til at tage chancer, ligesom?

Her video hvordan du sætter nettet fast:

Tak skal du have for det hurtige svar.

Så havde jeg tænkt at gøre med nettet og sømme ind i fugerne, men da jeg spurgte efter kramp på Bauhaus, mente drengen der, at det ikke ville fungere "at sømme i beton". Jeg fik følelsen af, at han ikke rigtig var sikker på sin sag. Kan man altså godt sømme krampene ind i fugerne mellem stenene? Hvilken størrelse/type skal man tage i så fald?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.