For et år siden skiftede vi garageporte, da de gamle, som jeg for så vidt gerne ville have beholdt, havde slået sig lidt for meget og ikke var særlig godt isolerede. I forbindelse med monteringen valgte jeg at beholde de gamle karme og montere de nye på dem. De gamle sad som bjerget, og jeg var bange for, at meget puds ville være faldet af, hvis jeg havde givet mig til at fjerne dem.
Hvordan som helst, indfatningen rundt om portene blev midlertidig, og jeg irriterer mig over den hver dag. Jeg overvejer derfor, om jeg skal montere vådrumsplader rundt som beklædning, netto og pudse, så det bliver lidt pænt.
Er jeg helt på afveje, eller kan det være noget at prøve?