Hej!!
Er der nogen, der har pudset og malet på betonvægge i kælderen? Er lidt usikker på, hvordan det bliver...bliver det "kælderagtigt"?? Vil gerne have lidt tips og råd om, hvad der er pænt! Gerne billeder, hvis I har. Vi har tænkt at gøre det i gildestuen og i en gang. :-?

Kram Takida

Jeg har ikke pudset, men har dog malet en allerede pudset kældervæg.
Det du skal tænke på er at bruge en diffusionsåben maling, dvs. den "ånder", brug ingen anden maling!
Vi købte Flüggers "deksoplast", fungerer rigtig godt!  ;)
De andre fabrikater har sikkert lignende malinger til kældervægge!
Men vi var blevet anbefalet Flügger, så det blev det!
Selvfølgelig kan du bryde farven i næsten hvilken som helst kulør du vil!
Vi brød den i retningen beige/cappuccino! Rigtig fint.

Held og lykke!  :D

afhængigt af hvor dygtige I er, kan I få næsten hvilken som helst glat væg. Brug først almindeligt pudsmørtel og træk derefter på og filt af en omgang finpuds. Brug finjas produkter, de er rigtig gode. Held og lykke JohnnyZ snedker.

Milkshaken
hej....
Jeg brugte Gipsbruk, og skrubbede det som vanligt med en kanitz gjorde lidt passende lange strøg i systematisk rækkefølge, så malede vi over dette....
Skal se om jeg kan lægge et foto op af det, men det er for mørkt nu tror jeg.... Tager fotoet i dagslys.:)

Milkshaken
Skal se om det blev godt alligevel?

• En vindueskarm med en planteret potteplante ved siden af en rød lysestage, set fra indersiden af et rum med hvid væg.
Milkshaken
og dette

• En række gamle computerskærme er stablet op i et rum med en plante på vindueskarmen.
Milkshaken
og dette i nærbillede.

• En væg i nærbillede med synlig tekstur og en smule af en planter i nederste hjørne.
Milkshaken
Vi malede gipsen med lysegrå farve, hvilket var neutralt og tilpas hyggeligt.

Glemte at sige, at jeg børstede med murstensbørste også for at få strukturen.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.