M
Har lidt problemer med hvad jeg tror er frostrelateret. Bor i Kronobergs län.
Sutteränghus. Balkonen hviler på en bjælke der støttes op af tre stolper. Oppe på balkonen er der to reglar som går op mod tageudhænget. Disse har løftet taget op på to steder, se billedet. Hvad skal jeg gøre nu? Skal jeg skære stolperne ned i højden eller skære taget ved de punkter hvor stolperne presser?

http://forumbilder.se/show.aspx?iid=3329201015342ca91

Jeg ville lade det være, det går jo tilbage når tjälen går ur marken har Du da savet af stolperne når de ikke rækker ned i stedet.
Under sommerhalvåret må Du isolere plintarna som jeg antar at stolperne står på så det ikke sker igen.

M
Svært med tanke på at jeg brugte sidste ferie på at lægge belægningssten under balkonen ;)
Håber at denne kulde ikke varer for længe da det ser ud som tagbrædderne snart kommer til at knække.....

martin79 sagde:
Jobbigt med tanke på att jag la förra semestern på att lägga marksten under balkongen ;)
Hoppas att denna kyla inte håller i sig för länge då det ser ut som takbrädorna snart kommer gå av.....
Det er et hårdt liv at være husejer :P jeg gjorde selv en fejl ved skurdøren så jeg skal grave op og isolere der når telen har sluppet, det kan ikke være mere end 2-3 måneder tilbage nu til foråret :wow:

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.