Hvad er en rimelig pris på tagsten /m2

fik et hurtigt tilbud på enkupiga antik grå/sort benders 6,4o kr st

Man kan downloade et program på benders hjemmeside, hvor man kan beregne, hvor mange tagsten man har brug for til taget

Vittingetegel, 160SEK/kvm, kan ikke rigtig huske om det var leveret på taget eller ej (tror ikke det). Der går 10-11 tagsten per kvm.

/M

Jeg har fået prisen 13:-/panna på vittinge tegl + levering

Hvis man nøjes med betonfliser, koster Jönåkers fra 59 kr per kvadratmeter, glem ikke at rygsten, rygbånd, stigetrin og lignende koster en formue!

MathiasS sagde:
Vittingetegel, 160SEK/kvm, kan ikke helt huske, om det var leveret til taget eller ej (tror ikke det). Der går 10-11 teglsten per kvm.

/M
Dette var inkl. levering, men eksklusive løft op på taget, og der går elleve teglsten på en kvm, så det er 14,50 per teglsten. En uforhandlet pris skal tilføjes....:)

LB sagde:
Om man nöjer sig med betongpannor så kostar Jönåkers från 59 kr kvadraten, glöm inte att nockpannorna, nockbanden, stegpinnar o dyl kostar skjortan!
Nogen har sagt, at man skal regne med 5-6000SEK for tilbehørene som stiger m.m.

Vil man budgetere for et nyt system til tagrender og nedløbsrør kan man ifølge Lindab regne med 105sek per løbende meter rør og render.

Ja det var vist pris på betontagsten jeg var ude efter. Zanda for 50 kr / m2 er det dyrt?

50/kvm er billigt. Du kan i princippet ikke engang få et pladetag med lagerprofil, 20/20 eller hvad det hedder, for det beløb.

(1) Vittinge tegl lagt og klart inkl. pap og lægter for 350kr/m2 inkl. moms... 225m2. (ca. 80kkr)

(Materiale: Lægter + pap + tegl = 160:- + moms )

JoGi

Billigt JoGI, en bekendt betalte 95 loppe for 200kvm med betonfliser.

Vi betalte 5 SEK/styk for Benders almindelige sorte betonsten. Det var inkluderet i det tilbud på alt materiale vi fik fra byggemarkedet.

mvh
David

KarlXII sagde:
Billigt JoGI, en bekendt betalte 95 loppor for 200kvm med betontagsten.
Sjovt at høre, at man har fået noget billigere end andre... Jeg er ellers dårlig til at forhandle (i privatlivet, jeg er bedre på arbejdet!). Men så kommer der jo lidt ekstra i form af metal og stiger, som ikke er med i den kalkule...

JoGi

Har nyligt fået en levering med Nortegel. Ca. 230 kvm for 47kkr inkl. moms, fragt og ophejsning på tag. Selve ophejsningen kostede 1400:-. Vejledende pris per kvm ligger på 160 kr, hvis man bruger maksimal lægteafstand.
En enkel tagsten koster 15,25
Rygningstilslutning 29:-
Rygningsten 52:-

Er benders en teglsten? ;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.