Z ZipLock #1 Husspekulant · Uppland · 1 847 indlæg 12 dec 2012 klokken 19:00 ZipLock Husspekulant Uppland 1,847 indlæg 12 dec 2012 klokken 19:00 #1 Er der nogen, der kender et byggemarked i Stockholmsområdet (gerne nord for byen) som har et stort udvalg af planhøvlet snedkertræ? Jeg har især brug for tykkere dimensioner end de 15/21 mm, som findes hos Byggmax, Bauhaus osv.
Er der nogen, der kender et byggemarked i Stockholmsområdet (gerne nord for byen) som har et stort udvalg af planhøvlet snedkertræ? Jeg har især brug for tykkere dimensioner end de 15/21 mm, som findes hos Byggmax, Bauhaus osv.
N Nybyggarn #2 Medlem · Sörmland · 422 indlæg 12 dec 2012 klokken 19:42 Nybyggarn Medlem Sörmland 422 indlæg 12 dec 2012 klokken 19:42 #2 Måske EA Nilsson i Bro kan have det? De har et ret stort sortiment, men det var et stykke tid siden, jeg var der sidst.
Måske EA Nilsson i Bro kan have det? De har et ret stort sortiment, men det var et stykke tid siden, jeg var der sidst.
Z ZipLock #3 Husspekulant · Uppland · 1 847 indlæg 12 dec 2012 klokken 21:56 ZipLock Husspekulant Uppland 1,847 indlæg 12 dec 2012 klokken 21:56 #3 Nybyggarn sagde: Måske EA Nilsson i Bro kan have? De har et ganske stort sortiment, men det var et stykke tid siden jeg var der sidst. Tak for tipset, men de ser ud til at være lukket nu. Klikker man på "[SIZE=-2]Vores åbningstider:[/SIZE]" ser man: "Nu lukker vi portene."
Nybyggarn sagde: Måske EA Nilsson i Bro kan have? De har et ganske stort sortiment, men det var et stykke tid siden jeg var der sidst. Tak for tipset, men de ser ud til at være lukket nu. Klikker man på "[SIZE=-2]Vores åbningstider:[/SIZE]" ser man: "Nu lukker vi portene."