14,598 læst ·
35 svar
15k læst
35 svar
Planlæg og byg en dyb garderobe med opbevaring på skinner
Ikke celleplast på både ind- og yderside.....
Ang. hylder der skal trækkes ud...typ som skuffer eller lignende måske....skal se om jeg kan finde et billede......
Ang. hylder der skal trækkes ud...typ som skuffer eller lignende måske....skal se om jeg kan finde et billede......
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 726 indlæg
Måske er der noget her, der kan bruges....
http://gardelux.se/produkty/garderobsinredningar/
http://gardelux.se/produkty/garderobsinredningar/
Okay. . I kan glemme det sidste spørgsmål. Tretex skal væk med tanke på, at en plade allerede er nede efter en diskussion mellem mig og min sambo.
Jeg troede, der var vindpapir bagved, og han sagde, at det var isoleret.
Der ligger en plade? Mod væggen, men vi ved ikke, hvad det er.
Som en pose med noget i?
Hvide tynde tråde og glas?
Nogen idé om, hvad jeg taler om?
Jeg troede, der var vindpapir bagved, og han sagde, at det var isoleret.
Der ligger en plade? Mod væggen, men vi ved ikke, hvad det er.
Som en pose med noget i?
Hvide tynde tråde og glas?
Nogen idé om, hvad jeg taler om?
Et tip er at bestille skydedøre efter mål, typ Pelly, (findes f.eks. på Cheapy eller Bygghemma.se) og sætte dem i åbningen. Så får du døre, der passer nøjagtigt fra gulv til loft.
Bliver meget dyrt.GillarAttFixa sagde:
forsøger at holde mig til en budgetrenovering, og Ikeas døre koster 1300 med skinner.
Har regnet lidt på det, og sådan her ser det ud.
I må gerne komme med input, hvis jeg har regnet forkert
jeg synes selv, at jeg har regnet højt, så det er godt, hvis I opdager nogle fejl.
gips til to ydervægge på i alt 6,5 meter 1000 kr
Lister og dørkarme 500 kr
Maling, spartelmasse og evt. væv 2500 kr
træ og regler til skab og evt. hvis ny regelstruktur er nødvendig til gips 600 kr
Gulv 2000 kr
skydedøre ikea 1300 kr
7900 kr
Havde håbet på at klare mig på 10000 kr inkl. skabsindretning, men det tror jeg ikke.
Det ser ud som gammel glasuldsisolering. Klør noget aldeles enormt og hvis man rører ved det, så støver det meget også.
Jeg har revet adskillige kvadratmeter væk på mit barndomshjem. Synes at have været et almindeligt tillægsisoleringsmateriale før i tiden.
Fjern det hvis du vil have det væk, ellers gør det vel ingen skade hvis det får lov at blive.
Jeg har revet adskillige kvadratmeter væk på mit barndomshjem. Synes at have været et almindeligt tillægsisoleringsmateriale før i tiden.
Fjern det hvis du vil have det væk, ellers gør det vel ingen skade hvis det får lov at blive.
Har hørt fra mig til gardelux.
Meget overkommelige priser hvis man sammenligner med hvad man skal betale på Ikea dog gør de ikke arbejde udenfor Göteborg.
Har ikke fået svar efter at jeg har spurgt om man kan få det sendt til selvmontering.
Har forsøgt at komme i kontakt med en anden virksomhed med samme system tættere på mig men uden resultat :/
Meget overkommelige priser hvis man sammenligner med hvad man skal betale på Ikea dog gør de ikke arbejde udenfor Göteborg.
Har ikke fået svar efter at jeg har spurgt om man kan få det sendt til selvmontering.
Har forsøgt at komme i kontakt med en anden virksomhed med samme system tættere på mig men uden resultat :/
Endelig har jeg fået svar efter at have kontaktet hver eneste centimeter af producentens forhandlere i Sverige.
Skal få et forslag i morgen. Håber det bliver til en fornuftig pris.
Har fået et lille setback samtidig i økonomien. Blev lidt snydt af et økonomiforvaltningsfirma. Og penge, vi troede vi kunne tage ud i februar, er ikke tilgængelige før om 20! år. Dyr lektie man måtte lære der. Bide tænderne sammen og begynde at spare et andet sted.
Skal få et forslag i morgen. Håber det bliver til en fornuftig pris.
Har fået et lille setback samtidig i økonomien. Blev lidt snydt af et økonomiforvaltningsfirma. Og penge, vi troede vi kunne tage ud i februar, er ikke tilgængelige før om 20! år. Dyr lektie man måtte lære der. Bide tænderne sammen og begynde at spare et andet sted.