Hej
hvis man har reglar, der står oprejst og danner hjørnet, og derefter sætter plyfa på det, så burde jernplader vel ikke være nødvendige bag gips? Jeg har brugt det før ved liggende reglar, men der har det jo været "frit" bagved. Eller anbefales det alligevel?