B
Hej

hvis man har reglar, der står oprejst og danner hjørnet, og derefter sætter plyfa på det, så burde jernplader vel ikke være nødvendige bag gips? Jeg har brugt det før ved liggende reglar, men der har det jo været "frit" bagved. Eller anbefales det alligevel?
 
A
Nej hvis du har reglar bag hele indre hjørnet, så er der ikke brug for pladevinkler bagved
 
  • Synes
Boan
  • Laddar…
Hvis reglarne er skruet sammen, er det ikke nødvendigt.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.