Hej,
søgte gennem forummet og så, at nogle har prøvet at sætte perlespont i stedet for fliser over vask og komfur.
Spørgsmål:
Hvordan fungerer det efter et par år?
Skal man lakere eller glasere over panelet?
Nogle andre tips?
Taknemmelig for svar.
(står med hammeren i den ene hånd og murskeen i den anden)
søgte gennem forummet og så, at nogle har prøvet at sætte perlespont i stedet for fliser over vask og komfur.
Spørgsmål:
Hvordan fungerer det efter et par år?
Skal man lakere eller glasere over panelet?
Nogle andre tips?
Taknemmelig for svar.
(står med hammeren i den ene hånd og murskeen i den anden)
Ovenfor vasken er det egentlig ingen problemer. Vi havde malet med linoliemaling, så det er nok til, at overfladen bliver vandafvisende og let at vedligeholde. Det man skal tænke på er, om man placerer panelet på bordpladen eller ej. Lader man det gå ned bagved (hvilket egentlig er pænere, synes jeg), får man små sprækker ved perlen, hvor både vand og krummer kan løbe ned. Disse bør tætnes med noget.
Derimod over komfuret bliver der flere pletter, så der vil vi også denne gang vælge fliser.
Derimod over komfuret bliver der flere pletter, så der vil vi også denne gang vælge fliser.
Hej!
Vi har lige sat perlespånd op over køkkenvasken i vores nye køkken. Det synes jeg er rigtig flot. Vi fik det malet med snedkerfarve halvmat glans 40. Vi satte en lille liste øverst mod loftet og nederst ved køkkenvasken. Skal snart tage billeder, så du kan se.
Vi har lige sat perlespånd op over køkkenvasken i vores nye køkken. Det synes jeg er rigtig flot. Vi fik det malet med snedkerfarve halvmat glans 40. Vi satte en lille liste øverst mod loftet og nederst ved køkkenvasken. Skal snart tage billeder, så du kan se.
Er det den der mdf variant? Malede lige sådan en i et køkken, jeg kunne da ikke skelne den fra rigtig perlespont og den kommer heller ikke til at revne i fremtiden. møkke møkke bracarra sagde:
Vi har panelskive. www.panelskivan.se og den ser præcis ud som ægte perlespont (hvis ikke pænere). Vi valgte at få den penselmalet.
Yes, det er Ikeas kran. Hvad vi tætnede med? Tja, jeg har ingen anelse, men jeg vil spørge snedkeren i morgen. Tror en blød fuge bag listen.
Klik her for at svare

