Hej, jeg søger lidt anmeldelser af forskellige gulve inden for lavprissegmentet, Bauhaus, Byggmax osv. 50-250 krm2 er nok, hvad jeg leder efter. Parket eller Laminat er, hvad der er tænkt, tæppe er ikke aktuelt. Har I erfaringer med kvalitet på samlinger, jævnhed, slidstyrke osv., er jeg lutter øre.

Jeg købte et af de billigere laminatgulve fra Bauhaus sidste sommer.
Skulle have det til et soveværelse i sommerhuset.
Men dette gulv var helt umuligt at lægge. Brædderne var ikke lige brede! Skæve!
Jeg måtte bytte til et mærkegulv, og så gik lægningen som en leg.

anaitis sagde:
Jeg købte et af de billigere laminatgulve fra Bauhaus sidste sommer.
Skulle have det til et soveværelse i sommerhuset.
Men dette gulv var helt umuligt at lægge. Brædderne var ikke lige brede! Skæve!
Jeg måtte bytte til et mærkegulv, og så gik det som en leg at lægge det.[/QUOTE

Husker du mærket? Jeg ved, at der også findes gode lavprisgulve, jeg lagde et i datterens soveværelse for et par år siden, kan ikke huske mærket, men handlede på byggmax, (khärrs var ikke godt nok til hende, det skulle være sort gulv :) )

Desværre, hukommelsen fungerer ikke...
Gulvet lå i prisklasse 150 kr/kvm.

rev ud et gammelt ikea laminatgulv og lagde pergolaminat. stor forskel på når jeg går på gulvet pergon føles stivere

H
Tror at Byggmax polske bogparket er både pænere og mere holdbar end selv ret dyre parketimitationer af plastik (laminat)

J
Hvor skal du have det?

Har du børn?

Uden den info kan man ikke svare på det.

Skal komme med et fornuftigt forslag til en herre, der er omkring 60, ingen børn og hunde,,
så slidstyrken er nok ikke et stort problem, men man skal jo kunne spilde en smule kaffe, eller smutte en tur til bagsiden med skoene på, det er nok mere fugerne og jævnheden, jeg undrer mig lidt over,,Køkken, (rummet hvor kaffemaskinen står, stort set) stue, soveværelse,

Senest redigeret:
Testede byggmax parket til 199:-/kvm, lidt små besværligt at lægge, men på den anden side er jeg ingen erfaren gulvlægger, så det kan have været på grund af det. Synes det både blev jævnt og godt, og slidstyrken på parket er jo betydeligt bedre end laminat samt føles varmere og mere solidt, synes jeg!

/Tomix11

Silvan har jo stort sortiment billigt godt laminatgulv....

Mvh

IKEAS laminatgulve Tundra er helt suveræne både når det gælder at lægge dem og kvaliteten. Iof har de vel haft en eller anden billig variant for 40-50Sek/m2 som jeg ikke har testet......

Har lagt Rustas billigste laminatgulv i to soveværelser i sommerhuset. Let at lægge og god pasform på brikkerne.
Meget tilfreds med tanken på prisen.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.