Hej!

Jeg er bange for, at jeg har lavet en fejl og håber, at nogen kan hjælpe mig. Jeg har lavet mit eget skrivebordsmiljø af valcromat og har derefter olieret pladerne med paraffinolie.

Nu bemærker jeg, at olien ikke tørrer. Hvis jeg lægger et papir på bordet, er der oliepletter efter nogle timer. Jeg brugte ikke meget olie, da jeg olierede ind, og når man rører ved overfladen, føles den tør. Dog afgiver den olie.

Nu er jeg nødt til at løse dette på en eller anden måde og håber på hjælp her. Hvad kan jeg gøre for at fjerne olien eller på en eller anden måde indkapsle den?

Jeg har googlet en hel del, men har ikke fundet nogen hjælp, så nu håber jeg på jer her i forummet :-)
 
Åsa Lund
Kan du varme forsigtigt med varmluft pistol og se om det suger ind bedre i underlaget eller ej?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.