vi har fået en del plader af russisk birkekrydsfiner (fin kvalitet, kun enkelte reparationer). Vi har brug for at sælge pladerne, men har svært ved at finde tilsvarende materiale og hvad er en rimelig pris for en 15 mm plade i størrelsen 1250 x 2500 ... ved ikke rigtigt hvad vi betalte, det blev leveret med vores garage fra Litauen

Hvor mange lag?

F
DixiePixie DixiePixie sagde:
vi har fået over en del plader af russisk birkefiner (god kvalitet, kun enkelte reparationer). Vi ville have brug for at sælge pladerne, men har svært ved at finde tilsvarende materiale og hvad er en rimelig pris for en 15 mm plade i størrelse 1250 x 2500 ... ved ikke rigtigt hvad vi betalte, det blev leveret med vores garage fra Litauen
Jeg kunne være interesseret. Hvor bor I og antal lag samt tykkelse?

F fsn sagde:
Jeg kunne være interesseret. Hvor bor I, og hvor mange lag samt tykkelse?
11 lag

D dennis_f sagde:
Hvor mange lag?
11 lag

Om pladerne ikke er tæt på fsn måske er de tæt på mig på den anden side. Jeg har ingen idé om, hvad du kan tage, men jeg kan have brug for nogle. Hvor mange har du, og hvor er de?

vi har fået over en del plader af russisk birkekrydsfiner (fin kvalitet, kun enkelte reparationer). Vi ville skulle sælge pladerne, men har svært ved at finde tilsvarende materiale og hvad er en rimelig pris for en 15 mm plade i størrelsen 1250 x 2500 ... ved ikke rigtig hvad vi betalte, det blev leveret med vores garage fra Litauen
Her er en prisliste på forskelligt træ, krydsfiner, MDF etc. fra Sliparebackens finsnickeri.

https://sliparebackensfinsnickeri.se/snickerivirke

710 kr pladen for 15mm russisk birkekrydsfiner tager de.

S Snappahaneklanen sagde:
Her er en prisliste på forskelligt træ, krydsfiner, MDF etc. fra Sliparebackens finsnickeri.

[link]

710kr pladen for 15mm russisk birkekrydsfiner tager de.

Tak! Men er prisen ikke tæt på 1200 for 15 mm ifølge listen?

Calexico tager 720 for BB/BB 15mm så omkring 700 er nok den rigtige butikspris. Hvis de findes nær nordlige Stockholm kan jeg nok også være interesseret i nogle til den rette pris.

Er det EXT limet B/BB kvalitet?

Tak for hjælpen med prislisten! Jeg skal nok maile fabrikken og tjekke om den er ext eller int limmet. Den info kan nok være nødvendig, hvis vi skal sælge plader. Det er i hvert fald mindst bb/BB kvalitet, og pladestykker vi har brugt udendørs har hverken bøjet sig eller sluppet i limningen...

Glemte at skrive: vi findes nord for Gbg

Tak! Men er prisen ikke omkring 1200 for 15 mm ifølge listen?
Jo men lidt længere nede findes RYSK birkekrydsfiner for 710 kr. Spørg mig ikke hvad forskellen er eller hvorfor den russiske er billigere.

Glömde skriva: vi finns norr om Gbg
Hvor mange mil? :)

Netop, men det er en betydeligt mindre skive. Russisk/baltisk krydsfiner er ofte dyrere. Nå, men tak for prislisten, har lidt bedre styr på prisen nu...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.