Hej!

Jeg har brug for lidt erfaring og tankehjælp :-).

Jeg har et hulrum i loftet i en lille entré, som jeg selvfølgelig kunne lukke til. Men jeg tænkte, at det kunne være praktisk at kunne gemme nogle ting der.

Jeg overvejede en eller anden form for hylde/kurv, hvor jeg kan "trække den ned" fra loftet for at kunne lægge i og tage ting ud, for derefter at skubbe den op igen.

Findes der nogen form for beslag eller løsning til noget sådant? Er der nogen der kender til noget, eller har en idé til en løsning?

Mvh,
Hulrum i loftet i en lille gang, mulig opbevaringsplads til hylder eller kurve, mangler en løsning til nem adgang og udnyttelse af pladsen.

T
A arcile sagde:
Hej!

Jeg har brug for lidt erfaring og tankehjælp :-).

Der er en huludskæring i loftet i en lille gang, som jeg selvfølgelig kunne lukke. Men tænkte det kunne være praktisk at kunne gemme nogle ting der.

Jeg overvejede en form for hylde/kurv, som jeg kan "trække ned" fra loftet for at kunne lægge ting i og tage dem ud, for derefter at skubbe den op igen.

Findes der en form for beslag eller løsning til sådan noget? Nogen der kender til noget, eller har en idé til en løsning?

Venlig hilsen,
[billede]
Hvis du kan sætte en krog eller ring i loftet, kan du sætte nogle blokke og så et reb.
Bliver det for tungt, må du sætte blok og talje.
Derefter en klampe eller lignende til at låse rebet, når kurven er i den rette højde.

Jeg gjorde sådan for at hænge en tagboks i garagen, fungerede godt.

Blev nysgerrig og kiggede lidt på Youtube og fandt et antal mere eller mindre gode opbevaringer i loft, alle er måske ikke så gode for TS, men nogen kunne måske passe....

Søg på "ceiling storage ideas"

https://www.youtube.com/shorts/Xy8W77pQ2Bw

• Synes
arcile
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.