Kan jeg få tips til fastgørelse af stolper på L-støtte - har bygget et område til skraldespande ved hjælp af L-støtte. Nu vil jeg bygge på med et insynsbeskyttelse i form af vertikale trælister, der skal sidde på ydersiden af støttefladerne - kan jeg bore direkte ind i L-støtterne og fastgøre støttestolperne til konstruktionen mod støtten? Hvad skal jeg tænke på? Taknemmelig for tips og råd.

Hej og velkommen til forumet!

Det burde vel gå fint at bore igennem og fæstne stolper med gennemgående bolt og møtrik.

• Synes
Ingalillpb
  • Laddar…
F fribygg sagde:
Hej og velkommen til forummet!

Det burde vel gå udmærket at bore igennem og fæste stolpen med gennemgående bolt og møtrik.
Hvilke ”fælder” findes der? Kan støtten have armering? Revne?

En fabrikstilverkat L-støtte har sikkert armering..

F fribygg sagde:
Et fabrikstilverkat L-støtte har nok armering..
Kan man vide, hvor de sidder armering? Skal man virkelig bore helt igennem støtten og fastgøre med møtrik? Kan man ikke brug nogen fastmasse eller plug? Virker som et krævende job at bore helt igennem støtten.

Sådan blev det!

• En træbeklædning på en mur foran et hus, omgivet af træer. Værktøj og sten findes på jorden.
  • Dekorativ trægitter med husnummer 5 og grankrans foran et gult hus. Trægitteret er monteret på en betonbase ved en vej.
  • Synes
[SKPG]Zamora og 1 anden
  • Laddar…
Pænt!

• Synes
Ingalillpb
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.