3,938 læst ·
3 svar
4k læst
3 svar
Oliehærdet board type masonite - ekstra lang plade?
Hej. Nogen der ved, hvor man kan få fat i oliehærdet board type masonit i andet end standardmålene, som er ca. 120 x 240 cm? Jeg har brug for plader på ca. 120/140 x 360 cm, taknemmelig for tips om butik i Stockholm/Mälardalen. Tak for hjælpen.//Jocke
Hej Joakim !
Desværre har jeg aldrig hørt om masonit i den størrelse, og det ville virkelig være sjovt at vide, om det er muligt at få fat i større plader end standard! Skriv gerne om og hvor du har fået fat i det, hvis du lykkes
Må man spørge, hvad du skal bruge så store plader til?
Desværre har jeg aldrig hørt om masonit i den størrelse, og det ville virkelig være sjovt at vide, om det er muligt at få fat i større plader end standard! Skriv gerne om og hvor du har fået fat i det, hvis du lykkes
Må man spørge, hvad du skal bruge så store plader til?
Hej. Jeg har nu tjekket med nogle af de større byggemarkeder, og alle har kun standardmålene og har ikke mulighed for at skaffe større plader. Mit behov vedrører ventilationsspalte til efterisolering af loft/tag, og jeg vil helst undgå samlinger men indser, at samling nok kan løses alligevel med plader i standardmål - samt at større plader, hvis de alligevel kan skaffes, sandsynligvis bliver ret dyre.
http://www.paroc.se/~/media/Files/Guidelines/Sweden/Guide-XVA-001-SE.ashx
Her er et bedre og enklere alternativ.
Her er et bedre og enklere alternativ.
Klik her for at svare