Hej
Jeg er i gang med at "renovere" min terrasse. Skal skifte regler for hegnet (45/70). De er nøjagtig lige så lange som de gamle, der er "rådnede" en smule. Men jeg kan ikke få dem på plads. Det føles som om de er for lange? Findes der et trick her?
Jeg er i gang med at "renovere" min terrasse. Skal skifte regler for hegnet (45/70). De er nøjagtig lige så lange som de gamle, der er "rådnede" en smule. Men jeg kan ikke få dem på plads. Det føles som om de er for lange? Findes der et trick her?
Føles som om de er for lange, er de eller er de ikke, hvis du måler?J Jim Holmblad sagde:
Jeg er bare lidt bange for, at de bliver for korte, hvis jeg begynder at kappe så lidt, 1-2 millimeter måske. Men det får måske blive sådan.Den ofrivillige klåparen sagde:
Tror nok 1-2mm for korte reglar på en altan er inden for rimelig fejlmargin for en altan i alle tilfælde.
Nogle gange kan man jo banke ind, f.eks. en kortling mellem to reglar, hvis det er nogle mm for meget, vi taler om.
Nogle gange kan man jo banke ind, f.eks. en kortling mellem to reglar, hvis det er nogle mm for meget, vi taler om.
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Hur ska jag sätta stödreglarna på nya trädäcket?
Altan & Uteplats -
Krysskolvning i vägen för nya reglar
Golv -
Påväxt på nya reglar. Byta eller inte?
Utbyggnad och tillbyggnad -
Grillkåta, ny skorsten, nya reglar, nytt tak
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Den nye facade sidder over kældervinduerne. Føles forkert?
Byggematerialer & Byggeteknologi