Hej
Jeg er i gang med at "renovere" min terrasse. Skal skifte regler for hegnet (45/70). De er nøjagtig lige så lange som de gamle, der er "rådnede" en smule. Men jeg kan ikke få dem på plads. Det føles som om de er for lange? Findes der et trick her?

Klip dem?

• Synes
Kardan79 og 2 andre
  • Laddar…
A
W whak sagde:
Skær dem ned?
This one trick snickaren hader!

Men TS, kan du vise et billede eller sådan? Hvordan er de forankret? På hvilken måde er de for lange?

• Haha
whak
  • Laddar…
J Jim Holmblad sagde:
Hej
Jeg er ved at "renovere" min altan. Skal skifte reglar for stakittet (45/70). De er præcis lige så lange som de gamle, der er "rådnede" noget. Men jeg kan ikke få dem på plads. Det føles som om de er for lange? Er der et trick her?
Føles som om de er for lange, er de eller er de ikke, hvis du måler?

Den ofrivillige klåparen sagde:
This one trick snickaren hader!

Men TS, kan du vise et billede eller sådan? Hvordan er det forankrede? På hvilken måde er de for lange?
Jeg er bare lidt bange for, at de bliver for korte, hvis jeg begynder at kappe så lidt, 1-2 millimeter måske. Men det får måske blive sådan.

B
Tror nok 1-2mm for korte reglar på en altan er inden for rimelig fejlmargin for en altan i alle tilfælde.

Nogle gange kan man jo banke ind, f.eks. en kortling mellem to reglar, hvis det er nogle mm for meget, vi taler om.

• Synes
Jim Holmblad
  • Laddar…
Bank dem bare ind

• Synes
Jim Holmblad
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.