Hej,

Købt nye døre og monterede den første i dag, er virkelig tilfreds med udseendet!

Men, sammenlignet med de tidligere døre, ser det ud til, at fastgørelsen ved døren sidder noget længere inde, hvilket gør, at døren forskydes mere mod hængslet, så der bliver en betydelig sprække. Jeg forsøgte at søge på nettet efter chims eller distancer men ser ud til, at jeg ikke kan finde det rigtige. Kan nogen guide mig? :)

Distancen skal efter min mening sidde på dørsiden, men måske fungerer det med skiver på bagsiden af karmfastgørelsen?

• Dør installeres med synlig spalte mod karmen, muligvis behov for afstandsstykker bag hængslerne. Overvej montering med shims for at reducere glippen.
  • Tæt på billede af dør med synlig revne ved hængsel. Dørens indramning ser ud til at være monteret længere inde, hvilket skaber en åbning.
  • Dør med hvidt hængsel, der viser en synlig sprække mellem dørbladet og karmen.
  • Dørhængsel med synlig åbning mellem døren og karmen, der viser mulig forskydning mod hængsel på grund af dybt indfældet montering.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.