Hej, jeg har en grovindgang, som har brug for bedre isolering. Grovindgangen er en tilbygning til huset med ydervægge i mursten/puds. Indvendigt havde de sat isolering mellem tynde reglar, som de derefter havde plastet og gipset. Så isoleringen var i direkte kontakt med den pudsede ydervæg, og plastikken var åben både foroven og forneden. Da jeg begyndte at kigge for at se, hvordan tilstanden var under det hele, kunne jeg mærke, at det lugtede muggent. Jeg har nu revet det hele ud og står tilbage med de blotlagte pudsede vægge. Jeg har søgt meget for at finde den bedste måde at isolere på, som ikke optager for meget plads, da jeg ikke har meget plads at bygge på, den ene væg er kun 5 cm fra dørkarmen. Jeg fandt "byggplader Packwall Recoma" på Byggmax hjemmeside, som lyder meget lovende, men er det noget, man kan sætte direkte på den pudsede væg uden noget andet? Eller skal man stadig forsøge at lave en luftspiltå, så ydervæggen kan ånde? Taknemmelig for svar
