Material fundet på gulvet. Kan have noget med gulvet at gøre, kan også have havnet der ved en ren tilfældighed og altså slet ikke have med selve gulvet at gøre.
Materialet er tørt og ekstremt porøst. Næsten som om det "opløses" og bliver til små små "korn", hvis man holder det mellem fingrene.
Ja, jeg tænker også, at det måske er noget gammelt skumgummimateriale. Vetesjutton hvorfor det skulle ligge på gulvet bare?! Var dit også orange i farven og smuldrede næsten af sig selv, så snart man kom i kontakt med det? Bliver som til et kornet "mel".
Ja det var omtrent samme farve, men dit ser ud til at have større porer eller hvad man skal sige. Det gik ikke at tage i uden at falde fra hinanden, så jeg måtte tage det med støvsugeren.
Har ingen anelse om hvor dit kan komme fra. Det måske bare sad i tøjet fra job eller noget?
Hvor meget er det?
På et gammelt trægulv. I et rum som er passage mellem gang og bryggers. Lå lidt her og lidt der, små stykker spredt ud. Når jeg tager i det, bliver det bare til smul…
Måske kan gammelt skumgummi have forskellig store "porer"?! Eller? Når det er blevet til smul, føles det som tørre korn.
Gjorde dit det med?
Ser ud som gammel mad, men gætter på skumgummi fra en madras, pude eller lignende.
Havde en topmadras en gang, som jeg tog af betrækket for at vaske, skulle aldrig have gjort det, skumgummiet var tørret i kanterne, så det smuldrede ud over sengen, det var svært at få af, og desuden fik jeg ikke det elendige betræk på igen, da det var vasket.
Kan det være isolering, når man har drevet eller lignende, isolering som sidder rundt om vinduer eller døre som er tørret, forudsat at man har en sprække rundt om karmen.