Har fået en vandskade og er ved at renovere lige nu. Vandskaden nåede ikke til dagligstuen, og forsikringsselskabet vil naturligvis ikke erstatte og istandsætte det som resten af huset.
Spurgte om prisen fra dem, der renoverer (Peab), og fik et tilbud på 23000:- for 20 kvm for materialer og arbejdstid. Så fjerner jeg det gamle undergulv og lægger parketten selv. Jeg synes, denne pris er for høj, har hørt et sted, at materialomkostningen er ca. 400:- pr. kvm, hvilket bliver 8000:-, så bliver arbejdsomkostningen 15000:- (de siger 2 mand i 2 dage).
Er der nogen, der ved mere præcist, hvad kvm-prisen er, og cirka hvor lang tid det tager at montere niveaugulv?
Meget taknemmelig for svar, fik tilbuddet sent i går pr. telefon og skal give besked i morgen (20/12).
Spurgte om prisen fra dem, der renoverer (Peab), og fik et tilbud på 23000:- for 20 kvm for materialer og arbejdstid. Så fjerner jeg det gamle undergulv og lægger parketten selv. Jeg synes, denne pris er for høj, har hørt et sted, at materialomkostningen er ca. 400:- pr. kvm, hvilket bliver 8000:-, så bliver arbejdsomkostningen 15000:- (de siger 2 mand i 2 dage).
Er der nogen, der ved mere præcist, hvad kvm-prisen er, og cirka hvor lang tid det tager at montere niveaugulv?
Meget taknemmelig for svar, fik tilbuddet sent i går pr. telefon og skal give besked i morgen (20/12).
Nivellgulv er dyrt og arbejdstid med reglar, isolering og lignende ca 1 time/kvadrat giver 330 kr/m2 materialet ligger i dem regionerne også så omkring 600/m2 er rimeligt.. 2 mand i 2 dage er 320*16+ TB och moms burde ligge omkring 8000 kroner...
Dit svar er vel i de områder, som jeg har overvejet, er vel parat til at give mellem 10-12000 kr for arbejdet inklusive materialer.mr Z sagde:
Klik her for at svare