Hej,
Jeg er i gang med at nete en balkon, da jeg skal adoptere en kat og kattehjemmet kræver dette. Jeg har kigget rundt på internettet efter forskellige fremgangsmåder, men har ikke fundet noget, der rigtig virker for min situation.
Jeg kan ikke bore i væggene for netfæstninger.
Min balkon har en ujævn lofthøjde, som varierer mellem 265 og 275 cm. På grund af dette føles det unødigt besværligt at bygge trærammer.
Jeg så andre, der satte stolper, som de havde lykkedes med at spænde mellem gulv og loft, hvilket jeg synes virkede praktisk. Problemet er bare at finde stolper, der er lange nok. Jeg fandt stolper på Jula i længder, hvor to stolper er nok, men for at det skal fungere, har jeg brug for noget at spænde mellem stolperne for at det bliver stabilt. En slangeklemme føles lidt for svag, er der noget andet passende, jeg kan bruge, som jeg ikke kender til?
Eller er der nogen af jer, der er lidt mere byggekyndige, som har en enklere/bedre løsning, som en ikke superhandy person kan håndtere?
Tak på forhånd!