Vores entré, som en tidligere ejer har opført, har brug for lidt pleje for at overleve nogle år til, da dele af taget, gulvet og væggene er rådnede.
Tænkte først på at lægge tagpap, men en ven foreslog at bruge kanalplastik, så det bliver lidt lysere.
Overvejer nu, hvad der kan blive billigst? Eller om der er nogle flere billige alternativer. I dag er det bølgeblik, som er udover al redning.
Det er et pulttag på ca. 3,5x2,5 m, som jeg har tænkt mig at forlænge lidt længere langs facaden (konsol) for at give bedre beskyttelse for hoveddøren.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.