Hej!

Jeg har en hel del pudsafskalning i et rum i kælderen, og jeg kunne ikke stoppe med at pille i går, hvilket betød, at en stor del af væggen nu er pudsfri :wow: Men der er endnu mere, jeg kunne fjerne.

I et sådan byggeprogram på TV, tror det var det på TV3, så jeg, at de byggede en indvendig væg i kælderen med at mure ret tynde, 4-5 cm tykke hvide blokke, og på den måde fik en flot og plan væg. Hvad kan dette være for plader? Jeg er nemlig ikke så ivrig efter at pudse, så dette tiltalte mig meget.

/Andreas

Metalregler, gips, ventileret sokkel.

ja sådanne blokke kan det nok have været, tak! Kan jo sætte nogle fine fliser op, så slipper jeg pudset. Iof lidt dyrere så det er værd at tænke over.

Jo også overvejet at bruge platonmåtte, metalregler, isolering, dampspærre og gips, men jo mere jeg har læst om indvendig isolering af kælder, desto mere har jeg valgt det fra. Det må nok blive til at isolere udvendigt engang og lægge ny drænering. Føles som om der er risiko med sådan en konstruktion, men det er måske ikke et problem, så længe man er omhyggelig?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.