Jeg overvejer at gøre det i et rum, der med tiden vil blive en sauna (kælderen). Jeg spekulerer på, hvordan man skal sætte glasblokkene sammen?? Når man bygger f.eks. en glasvæg, sætter man nogle plastbiter imellem og fuger med en slags vådrumssilikone, ikke sandt??!!....men hvordan gør man, hvis man vil have det, hvor et gammelt kældervindue har været??
mvh
M
 
Jeg murede som om det var almindelige sten, men med special fix, og derefter fugede jeg. Krydsene blev brugt for at få samme afstand mellem alle.
 
snuttjulle sagde:
Jeg murede som om det var almindelige sten, men med special fix og derefter fugede. Krydserne blev brugt for at få samme afstand mellem alle.
brugte du de plastikstykker, som man lægger mellem blokkene, når man
bruger dem indendørs, og så bare "smurte" mørtel mellem fugerne?
:)
 
Nja jeg murede mere og lagde krydsene derefter for at få afstandene rigtige. Derefter lagde jeg rustfri stænger som armering midt i af tre lag for at være på den sikre side. Denne armering blev også boret ind i siderne på den eksisterende væg.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.